tisdag 14 juni 2011

Innan jag glömmer

De här med att förändras är ju helt fantastiskt.
Jag har inte mått så här bra på åratal.
Att inte märka att man mår dåligt tär på själen.
Men som tur är så har jag upptäckt många bra sidor med mig själv som nu kryper fram.
Min inre utveckling går fram med raska steg men de finns andra saker som jag inte har kontroll över och som tar betydligt längre tid.
De har med andra att göra.
Jag måste bygga nya broar som jag har bränt ner.

Nu när jag ser mig själv på ett nytt och positivt sätt så är de ju med en stor säkerhet att andra inte gör det lika fort.
Jag kommer säkerligen förlora en del på vägen som jag inte vill förlora.
Men de är priset jag får betala för den jag har varit.

Så innan jag glömmer vilken konstig person jag har varit måste jag komma ihåg att en del andra glömmer det aldrig.

/niklas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar