fredag 10 juni 2011

Ensamhet

Ensamheten inom mig är enorm.
Jag blev galen när jag upptäckte att jag själv har valt det.
De är ju så jävla korkat.
Ofta sitter jag i soffan och förstör fredag och lördagskvällarna med mitt eviga suckande.
Jag förstår att min sambo hatar helger,  får då måste hon stå ut med mig.
Vad är det jag suckar över?

Jag brukar sitta på Facebook och läsa hur alla ska ut och ha så kul, i samma stund startar stressen och jag blir bara deppig och rastlös.

Om JAG vill göra något så får väl jag ta och ringa någon eller planera något med någon.
Men nä...... då sitter jag där och tjurar för att ingen ringer mig.

De är ju skämmigt av mig att uppföra mig så.
Denna helgen som kommer har jag inget planerat och det ska vara ok.

Att skriva ner saker får mig att se de hela på ett annat sätt.
Lite mer objektivt.

Trevlig helg gott folk.

/niklas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar